فرمانداری محترم باید سلامت انتخابات را تضمین کند

اول: باید از همه کسانی‌که توانایی حضور در صحنه انتخابات را در خود احساس می‌کنند دعوت کنم که حتماً ثبت‌نام بعمل آورند تا زمینه حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات فراهم گردد و مردم برای انتخابات فرد شایسته، دچار مشکل نشوند و گزینه‌های متعدد داشته باشند و این، در صورتی محقق خواهد شد که افراد، با سلایق و تخصص‌های مختلف در صحنه‌ انتخابات حضور یابند.
دوم: برگزارکنندگان و مجریان انتخابات، اعم از وزارت کشور و شورای نگهبان باید زمینه حضور مردم را در پای صندوق‌های رأی فراهم آورند؛ به این صورت که اجازه دهند کاندیداها از طیف‌های مختلف قومی، مذهبی، سیاسی در انتخابات مجلس حضور یابند تا مردم بتوانند آزادانه نماینده‌ مورد نظر خود را انتخاب نمایند.
فرمانداری محترم نیز باید سلامت انتخابات را تضمین کند و افراد امین و توانمند از اقوام، مذاهب و گروه‌های مختلف برای هیئت‌های اجرایی و سر صندوق‌های رأی انتخاب کند تا مردم از این بابت هم اطمینان خاطر داشته باشند.
سوم: کاندیداهای محترم باید جداً از سخنان دروغ، وعده‌های غیر ممکن و غیر معقول و اتهام زدن و تخریب رقیب خود پرهیز نموده واخلاق و ادب اسلامی را رعایت نمایند.
چهارم: مردم عزیز و متدین باید همچون گذشته که در عرصه‌های مختلف حضور فعالی داشتند، در این حماسه سیاسی اجتماعی که در پای صندوق‌های رأی صورت می‌گیرد حضور فعال داشته و شمّ سیاسی خود را به نمایش بگذارند و از هر گونه بی‌تفاوتی اجتناب کنند، چون هر چه درصد حضور مردم بالا باشد به همان اندازه امتیاز شهرستان نیز بالا خواهد بود و از همه مهمتر حفظ وحدت و اتحاد بین مردم است که باید مورد عنایت و توجه مردم قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *