img_6257

انتخابات مجلس دوازدهم وحدت و انسجام به همراه داشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی احناف خواف، نماینده منتخب مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی در بخش دوم مراسم نماز جمعه ۱۸ اسفمند ماه ۱۴۰۲ اهل سنت شهر خواف، ضمن تقدیر از مردم در رابطه با حضور در انتخابات یازدهم اسفندماه، به بیان برخی از اهداف و برنامه های خود در مجلس شورای اسلامی پرداخت.

دکتر امیر توکلی رودی در آغاز سخن گفت: با توجه به شور و شوقی که در این دوره انتخابات به راه افتاد؛ امیدواریم با وحدت، انسجام و کمک دوستان، بتوانیم یک فضای هم‌دل و هم سوء را به وجود بیاوریم و تداوم ویژه‌ای را در این زمینه داشته باشیم.

وی افزود: جا دارد تقدیر ویژه‌ای داشته باشیم از مردم عزیز که در واقع این حُسن اعتماد را به بنده داشته‌اند و مسئولیتی مهم و سخت را به بنده سپرده‌اند،همچنین تقدیر خاصی دارم از علمای عزیز و معزز که در کنار مردم، برای این پیروزی همراهی لازم را داشته‌اند، به خصوص جناب مولانا مطهری و امام جمعه محترم، مولوی خواجه صدرالدین احراری، که یقینا همراهی، روحیه و حس ویژه همه این بزرگواران با یک نگاه فرامذهبی، پاسخگوی مطالبات جمعی و گروهی همه حوزه‌ی انتخابیه بوده است.

نماینده منتخب مردم خواف و رشتخوار خاطر نشان کرد: میزان آرایی را که اخذ شده است وقتی بررسی می‌کنیم، یک حس اعتماد ویژه‌ای را از مردم عزیزمان درک و دریافت می‌کنیم. در کنار همه‌ی این‌ها، مردم حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار هم به این فضای همدلی و وحدت لبیک گفتند و امیدوار هستم که خداوند توفیق ویژه‌ای را در راستای خدمت به مردم عزیز، به من بدهد.

دکتر توکلی ادامه داد: اما تشکر ویژه‌ای هم دارم از جوانان عزیز، که همیشه هم‌سو و هم گام با شخص بنده، در مسیرهای سخت و دشوار همراهی کردید و این حس عزت نفس و اعتماد به نفس را به شخص بنده دادید که بتوانم به لطف خدا به عنوان نماینده‌ای مقتدر و توانمند بر راستای اهداف متعالی کشور عزیزمان و منطقه مستعد خواف و رشتخوار قدم بردارم.

وی تصریح کرد: از هیئت اجرایی و هیئت نظارت دستگاه‌های امنیتی که طی یک برنامه فشرده شش ماهه، همه کمک کردند که انتخاباتی سالم، برخوردار از فضای امن برقرار شود و ماحصل و نتیجه‌ی آن هم این است که مردم بهره‌مند شوند، تقدیر و تشکر دارم.

نماینده منتخب مردم خواف و رشتخوار ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، در رابطه با کمک به مردم سیل زده بلوچستان گفت: فضای هم‌دردی و هم‌دلی را با مردم سیل زده سیستان و بلوچستان، با یک نگاه و رویکرد بشر دوستانه و نگاه انسانی داشته باشیم. از آن‌جایی که ما جلسه‌ای را با علمای عزیز داشتیم و قرار بر این شد که در قالب یک پویش مردمی، حمایت مردم را از این رویکرد مردم پسند، داشته باشیم؛ خواهش داریم که با نگاه ویژه، نگاه انسانی، کمک کنیم که این عزیزان نیازمند محتاج توجه معنوی و مادی ما هستند و کاری کنیم که احساس تنهایی نداشته باشند.

فضای انتخابات و رقابت تمام شد، الان زمان اجرا و عملیات کاری می‌باشد

دکتر توکلی در رابطه با برنامه های آینده‌اش خود عنوان کرد: ما سعی کردیم با یک برنامه هدف‌مند در قالب یک برنامه‌ی مطالعاتی به نام مانیفیسم، در طی این ۱۲ سال، فرصت‌ها، ظرفیت‌ها، استعدادهای نادر و نقاط کاستی منطقه و همه ظرفیت‌ها را در یک برنامه هدف‌مند بگنجانیم و عملیاتی شدن این برنامه هدف‌مند، همت همه‌ی مردم را می‌طلبد و باید هم‌سو، همراه، هم راستا و هم‌افزا، در کنار هم‌دیگر، به آن دغدغه‌ای که همه داریم، پاسخ دهیم.

وی ادامه داد: خواهشی که از همه‌ی نخبگان عزیز با نگاه و تاکید بر خرد جمعی که داریم، در راستای همراهی، تغییر و اجرای برنامه‌های سازنده و توسعه منطقه ‌مان که در نوع خودش بی نظیر است، قدم برداریم. این اتفاق و تغییر، به تنهایی و قائم به فرد نخواهد بود و باید همه مردم، با روحیه حس وحدت و هم‌دلی، نخبگان عزیز ما را همراهی کنند که انشاالله بتوانیم برگ زرینی را که خواستگاه همه‌ی خردمندان و دغدغه‌مندان مردم هست را با همکاری یکدیگر، به پیش ببریم.

نماینده منتخب مردم خواف و رشتخوار تاکید کرد: یک خواهش از همه مردم دارم که برای عملیاتی شدن برنامه‌ها، بیایم هدف‌مند خواسته‌های خود را داشته باشیم و در یک فضای متعالی، از نماینده‌ خود، خواسته‌های کلان داشته باشیم. من تا پای جان با تمام وجود خادم و خدمت‌گزار شما خواهم بود و در هر زمان و فرصت نماینده را در راستای برنامه‌های کلان کمک کنید. گاهی اوقات، ما یک سری خواسته‌هایی داریم که نه تنها منجر به این می‌شود که اهداف ما را در تغییرات سازندگی تحت شعاع قرار می‌دهد بلکه ما را از مسیر اصلی خارج می‌کند که نگاه شما بزرگواران را از من نماینده، منحرف می‌کند‌.

دکتر توکلی ادامه داد: از من نماینده بخواهید که تمام قد، برای ایجاد اشتغال، برای رفع معضلات جاده که جان جوانان ما را به خطر می‌ندازد قدم بردارم. از من بخواهید که زیرساخت‌های بهداشت و درمان را که دغدغه‌ی تمام شما بزرگواران هست مرتفع کنم. از من بخواهید که مسائل آموزشی را پیگیری کنم و کمک کنید که در راستای اهداف بزرگ که همه بهره ببرند، قدم بردارم.

وی خاطر نشان کرد: یک توصیه ویژه به جوانان دارم، سعی کنید در زندگی خود هدف‌مند زندگی کنید و برای رسیدن به آرمان‌تان، ترسیم اهداف داشته باشید‌ هر برنامه‌ای را که در واقع هدف‌مند دنبال می‌کنید، برای رسیدن به آن، تا پای جان تلاش کنید. یک شعاری در زندگی داشتم و معتقد بودم که پیگیری معجزه می‌کند. بزرگواران پیگیری معجزه می‌کند. به شما توصیه می‌کنم به شماهایی که به عنوان نیروی انسانی نخبه اثر گذار خواهید بود که برای آینده‌ی این کشور و آینده‌‌ی این منطقه، با هدف قدم بردارید و وقتی مصمم شدید، بدون روحیه شکست پذیری مبنی بر اینکه یأس و ناامیدی در اراده شما خدشه‌ای وارد کند، قدم بردارید.

نماینده منتخب مردم خواف و رشتخوار افزود: شما همیشه در همه سطوح درخشیدید و در حوزه‌های علمی ثابت کردید که مستعد اخذ رتبه‌های تک رقمی کنکور بودید و در خیلی از عرصه‌های دیگر، شما موفق بودید. اگر می‌خواهید بدانید که در ۵ سال آینده‌ در کجا ایستادید، یک واکاوی کنید و ببینید که ۵ نفر از نزدیک‌ترین افرادی که در کنار آن‌ها هستید، چه افرادی می‌باشند، اگر افرادی موفق و امیدوار باشند، شما ششمین نفر خواهید بود و اگر خدایی نکرده، ۵ نفر از دوستان شما افراد ناامید و مایوس باشند، شما ششمین نفر خواهید بود.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *