از برداشت بی رویه آب از سوی شرکت های معدنی جلوگیری و نظارت بیشتری صورت گیرد

  • خشکسالی اخیر و گرمای بی سابقه و همچنین عدم اطلاع رسانی های درست باعث شده است تا عملکرد اداره آبفا زیر سوال برود هرچند که شما زحمت خود را می‌کشید و سعی خود را می‌کنید که از این بابت جای تقدیر و تشکر دارد.
  • شایعاتی پیش آمده است که آب شهری به برخی از بخش ها فروخته می‌شود اما آنچه که به اطلاع ما رسیده است برعکس این است چون از برخی بخش ها مانند شهرداری و آموزش و پرورش و از جاهای دیگر برای تامین آب شرب شهر خریداری می‌شود که کار بسیار خوبی است.
  • فرسودگی لوله های آب نیز باعث ترکیدگی و نشت آب می‌شود که این خود موجب اسراف و هدر رفت آب است و تقاضای ما این است که از هر طریقی که میسر است، چه تامین بودجه دولتی چه لوله گذاری با همکاری شرکت های معدنی این مشکلات بخش آب شرب شهر مرتفع گردد.
  • معادن نیز آب زیادی از سفره های آب زیر زمینی برداشت می کنند که اداره امور آب منطقه ای باید در این خصوص چاره‌ای بیندیشد و صاحبان این شرکت ها نیز باید برای تامین آب مورد نیاز خود فکری بکنند و ارگان های دولتی نیز باید آن ها را مقداری محدود کنند و اینطور نباشد که آزاد باشند تا هر مقدار که آب می خواهند برداشت کنند و به مردم ضربه وارد کنند.
  • این ها بخشی از مشکلات مردم است و باید این معضلات برطرف شود و از برداشت بی رویه آب از سوی شرکت های معدنی جلوگیری و نظارت بیشتری صورت گیرد که این قضیه مربوط می‌شود به اداره امور آب منطقه ای نه اداره آب و فاضلاب شهری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *