مراسم تجلیل از برترین‌های کنکور سال 1400 برگزار شد.

به نام خداوند جان و خرد                  کزین برتر اندیشه بر نگذرد

خرسندیم که دگربار صعود جوانان افتخار آفرین‌مان را بر پله‌های موفقیت را جشن می‌گیریم.

تلاش این عزیزان در عرصه علم که با امید خدمت هر چه بیشتر انجام شده، بارقه‌های سعادت را بر چهرۀ همشهریان‌شان گذاشت و یادآور شخصیت‌های علمی، فرهنگی و سیاسی امثال حافظ ابرو، فصیح خوافی، مجد خوافی و پیراحمد خوافی (رحمهم الله تعالی) که نماینده هزاران شخصیت علمی دیگر این مرز و بوم و نیز مولانا خواجه شمس الدین مطهری(رحمه الله) که احیاگر علم و دین در عصر کنونی بودند، گردید.

  • دفتر امور دانشجویی حوزه علمیه احناف خواف ضمن تبریک به این عزیزان، خانواده‌های محترم‌شان و تمام کسانی که در تحقق این موفقیت تلاش کردند، بر خود لازم می دانست تا همچون گذشته از رتبه های برتر امسال نیز تقدیر نماید.

لذا به توصیه مدیریت محترم حوزه علمیه احناف خواف جناب مولانا حبیب‌الرحمن مطهری(حفظه الله) اسامی این بزرگواران در نماز جمعه مورخه 1400/7/2 اعلام گردیده و لوح تقدیر و جوایز عزیزان طی مراسمی در محل مسجد جامع شهر خواف تقدیم گردید و برای عزیزانی که حضور نداشتند اعلام شد که: دفتر امور دانشجویی از شنبه 3 مهرماه 1400 همه روزه از ساعت 8 تا 12 ظهر آماده تقدیر و تحویل جوایز به این عزیزان می باشد.

  • این مراسم با تلاوت آیات روح بخش کلام پاک الهی توسط قاری محترم آقای برهان صاحبدل آغاز گردید و در ادامه مولوی گل‌محمد مومن -مدرس محترم حوزه علمیه احناف خواف- پیرامون اهمیت فراگیری علم و دانش و استفاده از آن در جهت خدمت به هم‌نوع و دیگر مسلمانان و همچنین پایبندی به احکام شرعی و اخلاقی در دوران تحصیل به ایراد سخن پرداخته و نصایح ارزشمندی بیان فرمودند. و در پایان هم هدایا و لوج سپاس دفتر امور دانشجویی حوزه علمیه احناف خواف توسط مولانا حبیب‌الرحمن مطهری(حفظه‌الله) -مدیریت محترم حوزه علمیه احناف خواف- و شهردار محترم جناب آقای مهندس مقدم و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر خواف تقدیم این عزیزان گردید. پایان بخش این مراسم دعای خیر مولانا مطهری(حفظه‌الله) در حق این عزیزان بود.
  • تذکر: این تقدیر شامل رتبه های زیر 1000 سه رشته اصلی منطقه 3 و زیر 500 رشته های هنر و زبان انگلیسی منطقه 3 می‌باشد.

اگر احیانا کسی از عزیزان دارای رتبه های مذکور از قلم افتاده است، لطفا جهت آشنایی بیشتر و تقدیر مناسب به دفتر امور دانشجویی حوزه مراجعه نمایند.

 با آرزوی موفقیت روز افزون برای این عزیزان و دیگر جوانان و نوجوانان این مرز و بوم

دفتر امور دانشجویی حوزه علمیه احناف خواف

برای مشاهده گزارش تصویری این جلسه به پایین همین مطلب مراجعه کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *