متاسفانه افراد افراطی در گوشه و کنار پیدا می‌شوند و شایعه‌پراکنی می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی احناف خواف، حضرت مولانا مطهری در دیدار با ریاست محترم جدید آموزش و پرورش، معاونین و همکاران ایشان که در روز چهارشنبه(۲۱ شهریورماه ۹۷) در محل دفتر حوزه علمیه احناف خواف برگزار گردید، ضمن تلاوت آیه”ان الله یامر بالعدل و الاحسان و ایتاء ذی القربی و ینهی عن الفحشاء و المنکر و البغی یعظکم لعلکم تذکرون” و خوشامدگویی، خیرمقدم و تبریک نسبت به انتصاب آقای قادری به ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان خواف خاطرنشان کردند: کار شما بزرگواران در رأس اداره آموزش و پرورش در این شهرستان تلفیقی کار سنگینی است، اما با اخلاق و رفتاری که از شما سراغ داریم امیدواریم به خوبی و با موفقیت بتوانید این ماموریت را انجام دهید و برخوردتان با زیرمجموعه شما و مراجعین به نحو احسن باشد.

ایشان تصریح کردند: درس اسلام: اخلاق، اخوت و برادری، انصاف، عدالت و برابری است. بزرگان دین، رهبران و مسئولین نظام جمهوری اسلامی نیز به همین امر توصیه کرده و می‌کنند.

ایشان افزودند: مقام معظم رهبری نیز تنفر خود را از تبعیض بیان داشته و توصیه به عدالت و برابری خصوصاً در مناطق تلفیقی می‌فرمایند و از طرفی قانون اساسی ما نیز همین را بیان کرده است.

مولانا مطهری تاکید کردند: بهترین مأمور و مسئول در نظام جمهوری اسلامی کسی است که سخنان رهبر کبیر انقلاب که فرمودند: شیعه و سنی با هم برادر و برابر و در حقوق مساوی‌اند و همچنین رهنمودهای مقام معظم رهبری را گوش فرا دهد و به آن عمل کند. همچنین مسئول باید قانون‌گرا و وحدت‌گرا و مردم‌دار باشد و اغراض شخصی خود را اعمال نکند.

مدیریت محترم حوزه علمیه احناف خواف افزودند: متاسفانه افراد افراطی در گوشه و کنار پیدا می‌شوند و شایعه‌پراکنی می‌کنند و مسئولینی که وحدت‌گرا و مردم‌دارند و سخن از وحدت و تلفیق می‌زنند آنان را به سنّی‌گرایی متهم می‌کنند، اگرچه شیعه‌ی متعهد باشند و چهره‌ی او را تخریب می‌کنند که این کار، بسیار عمل زشت و ناپسندی است.

عالم برجسته خراسان یادآور شدند: ما وظیفه داریم از کارهای مثبت یک مسئول تقدیر و تشکر کنیم و احیاناً اگر خلافی انجام داده باید خودش در مقابل خدا و قانون پاسخگو باشد؛ از این جهت شما هم در مقابل این‌چنین سخنانی با توکل بر خدا کار قانونی خود را انجام دهید و انشاءالله موفق خواهید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *