در جذب نیروها و انجام کارها و تخصیص حقوق و مزایا سلیقه ای عمل نشود.

حضرت مولانا مطهری در این دیدار ضمن تبریک سِمَت جدید نسبت به حضورمهندس جعفری ابراز امیدواری نموده و فرمودند: با توجه به اینکه قبلاً جنابعالی معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی بوده اید و نسبت به شهرستان خواف شناخت کامل دارید، لذا امیدواریم در دوران مدیریت حضرتعالی مشکلات بیشتری از دوش مردم محروم شهرستان خواف برداشته شود.
حضرت مولانا مطهری افزودند: بنده از خدماتی که تابه حال در شهرستان انجام شده، خصوصاً کمک هایی که از سمت معادن و شرکت های وابسته به شهرستان شده تقدیر و تشکر می کنم؛ اما با وجود معادن غنی که خداوند در این شهرستان قرار داده متأسفانه برداشت ها از معادن، مشکلاتی را برای مردم شهرستان در برداشته که باید برای رفع این مشکلات و به حداقل رساندن مشکلات، گام های بیشتری برداشته شود.
ایشان فرمودند: بارها اینجانب تأکید برشایسته سالاری نموده ام. لذا تقاضای بنده این است در واگذاری پست ها سعی بیشتری صورت گیرد که عده ای سلیقه ای عمل نکنند تا حق کسی ضایع نشود.
ایشان تأکید فرمودند: همانطور که مقام معظم رهبری تأکید برعدم تبعیض دارند لذا از جوانان و اهل تخصص  در هر رشته استفاده شود و در بحث حقوق و مزایا تبعیضات برداشته شود.
حضرت مولانا مطهری در بحث جاده ها بیان داشتند: یکی دیگر از مشکلات مهم و بزرگ این شهرستان، جاده های مواصلاتی می باشد که باتوجه به افزایش جمعیت شهرستان و همچنین تردد وسایل سنگین و تریلی ها متأسفانه آمار تصادفات و مرگ و میر نسبت به سال های گذشته بسیار زیاد شده، لذا با توجه به اینکه شروع عملیات و راه سازی از معادن سنگ آهن سنگان به سمت خواف و سپس به سمت تربت حیدریه در زمان نماینده قبلی استارت خورده است و مقداری از راه درست شده، لذا امیدواریم این عملیات متوقف نشود و هرچه سریعتر به اتمام برسد که این خود یاری و همکاری شرکت های معدنی را می طلبد.
ریاست مجمع فقهی استان خراسان فرمودند: از دیگر مشکلات این شهرستان، کم آبی است که با وجود حفر چاه های عمیق برای معادن روز بروز بر این مشکل در سطح شهرستان افزوده می شود. البته متوجه هستیم  وجود معادن که ثروت عظیمی برای کشور است نیاز به آب دارد اما باید تمهیداتی صورت گیرد تا مضرات کم آبی برای مردم شهرستان از قبیل پیدا شدن امراض کلیوی و … و همچنین وجود مشکلاتی در بحث کشاورزی به حداقل برسد.
ایشان اشاره ای به بادهای 120 روزه در فصل تابستان نموده و بیان داشتند: با توجه به برداشت ها و گاهاً خالی گذاشتن محل های برداشت و خصوصاً عدم ساخت فضای سبز در آن محل ها در فصل تابستان که بادهای 120 روزه در این شهرستان شروع به وزیدن می کند مشکلات عدیده ی پوستی و ریوی و … برای مردم شهرستان و باز بخصوص برای مردم سنگان بوجود آورده است که باید در این مورد هم چاره اندیشی شود.
عضو مجمع فقهی اهل سنت ایران به عدم امکانات مناسب بهداشتی و همچنین مبلمان صحیح شهری اشاره ای نموده و فرمودند: به طور  کلی اگر کارگروهی از افراد ذی صلاح تشکیل شود تا مشکلات شهرستان را بررسی نموده و آن ها را اولویت بندی نمایند امید است مسئولین مربوطه هم بهتربتوانند مشکلات را مرتفع نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *