جناب مولوی شیرمحمد داورپناه از اساتید با سابقه حوزه علمیه احناف خواف دار‌ فانی را وداع گفتند

جناب مولوی شیرمحمد داورپناه (رحمه الله) در سال 1313 هجری شمسی در شهر خواف متولد شدند. آن مرحوم تحصیلات حوزوی را زیر نظر حضرت مولانا خواجه شمس الدین مطهری و دیگر اساتید ارزشمندی آموختند و پس از تحصیلات حوزوی در اوایل دهه 1340 به تاسیس مکتب خانه‌ای در مسجدالنبی (صلی الله علیه وسلم) شهر خواف اقدام کردند و بعد از آن، سال‌های متمادی در مسجد سیدنا عمر فاروق (رضی الله عنه) شهر خواف مشغول خدمت بودند و بصورت همزمان همکاری خود را در کنار استادشان مرحوم حضرت مولانا خواجه شمس الدین مطهری (رحمه الله) با حوزه علمیه احناف خواف آغاز کردند و در دوره فعالیت  آن مرحوم در حوزه علمیه احناف خواف شاگردان زیادی به درجه استادی رسیدند.

مرحوم جناب مولوی شیرمحمد داورپناه (رحمه الله) دو سال است که در بستر بیماری بسر می بردند و از شش ماه قبل تحت مراقبت‌های ویژه بودند تا اینکه ساعت 10 صبح امروز در سن 83 سالگی دار فانی را وداع گفتند.

اقامه ی نماز جنازه مرحوم حاج مولوی شیرمحمد داورپناه (رحمه الله) امروز بعد از ادای نماز جمعه در محل مصلی بزرگ شهر خواف به امامت حضرت مولانا حبیب الرحمن مطهری (حفظه الله) مدیریت محترم حوزه علمیه احناف خواف و با حضور اساتید و طلاب این حوزه و مسئولین محترم شهرستان و جمع کثیری از مردم متدین این شهر برگزار شد.
خداوند روح آن مرحوم را در جوار بهترین رحماتش جای دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *