تقدیر مدیریت حوزه علمیه احناف خواف از فعالان تربیت بدنی این شهرستان

این جلسه با درخواست دفتر امور مکاتب و موافقت حضرت مولانا مطهری حفظه الله در اولین روز از هفته تربیت بدنی برگزار گردید.
هدف از برگزاری جلسه تبریک هفته تربیت بدنی به تلاشگران عرصه ورزشی بود که برای پر کردن اوقات فراغت جوانان، سلامتی و نشاط جامعه و مقابله با معضلات و مشکلات پیوسته خدمت می کنند و نیز تقدیر از این عزیزان بخاطر همکاری در زمینه ورزش طلاب و مکاتب حوزه علمیه احناف خواف که در سالهای گذشته داشته اند.
در این جلسه جناب مولانا مطهری ضمن تبریک هفته تربیت بدنی بصورت شفاهی و اهداء لوح تقدیر از 27 نفر از فعالان ورزشی تقدیر نمودند و توصیه های لازم را به مسئولین ورزشی خاطر نشان نمودند.
قبل از فرمایشات ایشان مولوی خیرالله نیک خوی خلاصه ای از برنامه های ورزشی مکاتب در سال گذشته و همکاری اداره ورزش و جوانان و مجموعه های مختلف ورزشی اعم از برگزاری مسابقات مکاتب در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم و استفاده از سالنهای ورزشی، استخر و … را با این دفتر گزارش نموده و از آنان تقدیر نمود.
در این جلسه آقایان حسن شاهرخی ریاست محترم اداره ورزش و جوانان، خواجه عبدالقادر احراری، بهروز جوهری، علی زنگنه و تعدادی دیگر از میهمانان ضمن تشکر از برگزاری این دیدار نکته نظرات و فعالیتهای خویش را به محضر مدیریت محترم حوزه علمیه احناف خواف ابراز داشتند و نسبت به پاره ای از مشکلات فراروی ورزش شهرستان دغدغه های خود را ابراز نمودند.

عکس های مربوط این جلسه در پایین همین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *