در جنگ هشت‌سال دفاع مقدس بسیاری از استعدادها و نبوغ جوانان این سرزمین شکوفا گردید

مولانا مطهری ضمن عرض خیرمقدم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس خاطرنشان کردند: جنگ هشت‌سال دفاع مقدس گرچه مشکلاتی را برای کشور به وجود آورد، اما خیر و برکاتی نیز به همراه داشت. شهادت خود اهمیت و فضیلت بسیار داشته و کسی که برای حفظ و دفاع میهن خویش جان می‌دهد شهید محسوب می‌شود.
ایشان ادامه دادند: در جنگ هشت‌سال دفاع مقدس بسیاری از استعدادها و نبوغ جوانان این سرزمین شکوفا گردید و پیشرفت‌هایی که اکنون در زمینه‌های مختلف شاهد آن هستیم به برکت همین شکوفایی استعدادها، انسجام و اتحاد ملت ایران اعم از سنی و شیعه است که در کنار هم می‌باشند و الان اگر بخواهیم کشور از شر دشمنان حفظ گردد باید همان صلابت، اتحاد و یکپارچگی حفظ و تقویت شود.
ایشان افزودند: وقتی رئیس‌جمهور آمریکا آنچنان صحبت‌هایی کرده که لفاظیی بیش نیست باید جواب آن را داد و این در صورتی می‌شود که کشور قوی و متحدی داشته باشیم و الحمدلله این‌گونه است و طبق گفته مقام معظم رهبری، وحدت و اتحاد سنی و شیعه به این نیست که تغییر مذهب بدهند؛ بلکه احترام به عقاید یکدیگر و پرهیز از نگاه تبعیض‌آمیز است.
مدیریت محترم حوزه علمیه احناف خواف در پایان، به پاس خدمات سپاه پاسداران و بسیج در زمینه‌های امنیتی و کمک به نیازمندان در شهرستان خواف تقدیر و تشکر نموده و برای مجموعه سپاه پاسداران و بسیج آرزوی موفقیت نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *