بخش مقطع متوسطه امور مکاتب حوزه علمیه احناف خواف افتتاح شد.

دفتر امور مکاتب حوزه علمیه احناف خواف برای سومین سال متوالی برنامه های دینی و فرهنگی ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه را راه اندازی نمود.
این کلاسها به مدت شش ماه در هفت مرکز سطح شهر و همچنین شهرهای سنگان، نشتیفان، زیرکوه و خلیل آباد بصورت هماهنگ برگزار می گردد. برنامه های این بخش از امور مکاتب کلاس های ترجمه، احکام و رفع اشکال دروس زبان انگلیسی، ریاضی، علوم تجربی و عربی ویژه پایه های هفتم، هشتم، نهم و دهم متوسطه در هفت مرکز مساجد قبا، محمد رسول الله(ص)، امام حسن(رض)، امام جعفرصادق(رض)، بیت الرحمن، حضرت عثمان(رض)، شیخ عطار شهر خواف برگزار می شود.
در این دوره دو ماده درسی احکام و ترجمه جزء سی ام در مراکز فوق بصورت هماهنگ توسط فرهنگیان محترم تدریس خواهد شد و کسانی که در این کلاسها شرکت نمایند می توانند از برنامه های فرهنگی و تفریحی این دفتر استفاده نمایند که این برنامه ها عبارتند از:

  • استفاده از سالن فوتسال در روزهای جمعه از ساعت 9 تا 10:30 بصورت هفته درمیان مطابق برنامه تنظیم شده برای هر مرکز.
  • استفاده از کلاسهای رفع اشکال برای پایه های هفتم، هشتم، نهم، دهم در چهار درس زبان عربی، زبان انگلیسی، علوم و ریاضی در روزهای پنج شنبه در حوزه علمیه احناف خواف توسط دبیران مجرّب شهرستان.
  • برنامه های اعتکاف و اصلاحی بصورت متمرکز در هر ماه.
  • برگزاری مسابقات، اردوها و …. در طول دوره
  • ضمنا دفتر امور مکاتب آمادگی خود را جهت مشاوره، ارائه مطالب و برنامه ها، تهیه جزوه های درسی و سایر همکاری های مرتبط با راه اندازی کلاسها در مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه و بخش خواهران اعلان می دارد.
    دفتر امور مکاتب حوزه علمیه احناف خواف

استفاده از کلاس ها برای عموم دانش آموزان آزاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *