بیانیه مولانا مطهری پیرامون “یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی”

مفتخریم که مردم بزرگوار شهرستان خواف، همواره حوزه علمیه احناف خواف را به عنوان یک پایگاه  ارزشمند دینی، فرهنگی و اجتماعی قبول داشته و دارند؛ که از این بابت صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم. و این مرکز دینی نیز از بدو تاسیس در کنار عموم شهروندان عزیز بوده و حتی‌الامکان تلاش نموده در این راستا کوتاهی ننماید.
و اینک در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی با توجه به مراجعه، پیشنهاد و درخواست‌های مکرر عده‌ای از شهروندان گرامی مبنی بر اینکه حوزه علمیه احناف خواف در امر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ورود پیدا نکند؛ به همین منظور از ابتدای کار، حوزه علمیه مسئله‌ی اجماع، نظرسنجی و روند انتخابات را جهت حصول توافق، به خود کاندیداهای محترم واگذار نموده و در این زمینه هیچ تصمیمی اتخاذ ننموده است. لذا توجه مردم عزیز را به موارد ذیل معطوف می‌نمایم:
1. از همه کاندیداهای محترم که به جهت حفظ وحدت انصراف دادند، تقدیر و تشکر می‌نمایم.
2. از کاندیداهای محترم و حامیان‌شان که در این صحنه حضور دارند، تقاضا دارم احترام و برادری خود را حفظ نموده و در جهت ایجاد همدلی و فضایی آرام تلاش نمایند.
3. از آحاد ملت درخواست دارم که با حضوری چشم‌گیر و آگاهانه، پای صندوق‌های رأی حاضر، و به کاندیدای مورد نظر خود رأی دهند.
4. از کاندیداهای محترم و حامیان آنان انتظار می‌رود، پس از پایان رأی‌گیری و مشخص‌ شدن نماینده‌ی منتخب، فضای رقابت را به رفاقت تبدیل نموده و خدای نکرده هیچ‌گونه تهمت، توهین و یا بی‌احترامی نسبت به یکدیگر روا نداشته و با محبت و انسجام هر چه بیشتر نسبت به همدیگر تعامل نمایند.
عزت و سربلندی روز افزون شما مردم شریف را از خداوند متعال خواهانم.

حبیب‌الرحمن مطهری
مدیر حوزه علمیه احناف خواف
1 اسفندماه 1398

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *