شایسته است در برگزاری نماز جماعت اهل سنت در مدارس شهر، از حوزه علمیه احناف جهت اقامه نماز و بیان مسائل اخلاقی-اعتقادی دعوت بعمل آید.

مولانا مطهری ضمن عرض خیرمقدم و تبریک سال تحصیلی جدید خاطرنشان کردند: اداره آموزش و پرورش در شهرستان خواف عملکرد خوبی داشته است که نتایج و ثمرات مثبت آن را نیز مشاهده نموده‌ایم. لفظ آموزش و پرورش همانطور که از نام آن مشخص است دارای ارزش است و باید سعی شود که اخلاص و رضای الهی مدنظر همگان باشد.
ایشان افزودند: دانش‌آموزان در نظام اسلامی بایستی باادب و با تربیت اسلامی رشد نمایند؛ چنانچه رسول‌اکرم(ص) می‌فرمایند: به فرزندان خود محبت نبی، محبت آل نبی و تلاوت قرآن بیاموزید. اداره آموزش و پرورش نیز باید بیش از پیش روی این ملاک‌ها و معیارها کار کند.
مدیریت حوزه علمیه احناف خواف افزودند: تعاملات حوزه و مدرسه خوب است، ولی بایستی بیشتر شود؛ زیرا شهر خواف، شهر تلفیقی است و اهل سنت و اهل تشییع همیشه در کنار هم سال‌ها به خوبی زندگی کرده‌اند و با توجه به نامه مقام‌ معظم‌ رهبری در جواب شیخ‌الاسلام مولانا عبداالحمید حجت بر همگان تمام است و نباید تبعیضی وجود داشته باشد و آموزش و پرورش نیز باید این سخن حکیمانه مقام معظم رهبری را ملاک و معیار خود قرار دهد و در به کارگیری نیرو، شایسته‌سالاری را مد نظر قرار دهد.
مدیریت محترم حوزه علمیه احناف خواف در پایان سخنان خویش ضمن آرزوی موفقیت برای کارکنان اداره آموزش و پرورش، تاکید کردند: شایسته است در برگزاری نماز جماعت اهل سنت در مدارس شهر، از حوزه علمیه احناف جهت اقامه نماز و بیان مسائل اخلاقی – اعتقادی دعوت بعمل آید؛ زیرا به این امر احساس نیاز ویژه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *