برای بکارگیری از نیروهای بومی با فرماندار محترم شهرستان جلساتی صورت گرفته است

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی احناف خواف، آقای عبدالقادر احراری – رئیس محترم شورای سابق شهر خواف – در مراسم نماز جمعه (۲۰ مردادماه ۹۶) پیرامون خدمات و فعالیت‌های شورای شهر در دوره‌های قبل و برنامه‌های دوره چهارم و مصوبات صورت گرفته به ایراد سخن پرداخت.

ایشان در زمینه فعالیت‌های صورت‌گرفته توسط شورای شهر اظهار داشت: تشکیل بیش از پانصد جلسه علنی و غیرعلنی در شورای شهر و دو هزار مصوبه، که اولین مصوبه آن هیئت‌رئیسه و دومین مصوبه، انتخاب دو شهردار به نام آقایان توکلی و خجسته بوده است که پروژه‌ها را به اتمام رسانده‌اند و چندین پروژه دیگر نیز در حال اتمام است.

وی افزود: از خدمات صورت‌گرفته می‌توان به این موارد اشاره کرد: احداث کانال آب‌های سطحی در خیابان هفتاد و دوتن و میلان مسجد جامع که هزينه‌های هنگفتی را متحمل شده‌ است. بازگشایی خیابان نظام‌الملک و بلوارکشی و آسفالت آن، طرح و اجرای بلوار فاطمه زهرا، احداث بلوار خیابان هفتاد و دوتن و نورافشانی و بلوکه‌گزاری و آسفالت آن، بازگشایی چندین خیابان و میلان در سطح شهر، احداث چندین میدان جدید و پروژه تعویضی فلکه شهید صبوری همراه با گل‌کاری و آسفالت آن، احداث مجموعه ورزشی در داخل پارک وحدت و تپه لاج، احداث خیابان منتهی به خیابان هفتاد و تن شهید و تملک ترمینال با هزینه بیش از ششصد و پنجاه میلیون تومان و خرید چندین دستگاه خودرو و کامیون برای آسفالت شهر، سنگ‌فرش و موزاییک‌نمودن چندین محل توسط شهرداری، احداث سرویس‌های بهداشتی در پارک‌ها و لوازم بازی برای کودکان، جمع‌آوری روزانه بیش از سی‌ تُن زباله و خرید بیش از نود سطل زباله.

آقای احراری در ادامه به کمبودهای شهر اشاره کرد و افزود: از جمله کمبودهای شهر، کمبود وسایل و امکانات جهت آسفالت معابر و حمل و نقل، کمبود فضای سبز، کمبود خیابان و مشکل کم‌عرض‌بودن و ترافیک آن، وجود کارگاه‌های مزاحم در خیابان به خصوص خیابان وحدت، قدیمی‌بودن کارخانه آسفالت است.

ایشان در زمینه بودجه شهرداری تصریح کرد: بودجه شهرداری هفت میلیارد تومان است که سه میلیارد آن مربوط به هزینه‌های جاری شهرداری است و فقط چهار میلیون تومان آن برای آبادی شهر استفاده می‌شود.

سخنران این هفته نماز جمعه اهل سنت خواف خاطرنشان کرد: برای بکارگیری از نیروهای بومی با فرماندار محترم شهرستان صحبت‌ها و جلساتی صورت گرفته است. همچنین برای دو خطه‌‌کردن راه‌آهن شهرستان نیز تلاش‌هایی انجام گرفته است که امیدواریم به نتیجه برسد.

ایشان ادامه داد: از دیگر اقدامات و برنامه‌ها: داشتن جلسات با مسئولان نظام در رابطه با موضوعات مختلف همچون امنیت، وحدت منطقه و تشکیل جلساتی با مسئولین فرهنگی و علمای محترم شهرستان.

آقای احراری در بخش دیگر سخنان خویش تاکید کرد: خواسته ما از ریاست محترم جمهور این است که طبق قول‌شان مبنی برحمایت از قومیت‌ها و مذاهب و همچنین طبق گفته امام راحل(ره) که شیعه و سنی با هم برادراند و در حقوق مساوی‌اند، پس چه خوب است که بر این گفته‌ها جامه عمل پوشیده شود تا دشمنان اسلام نتوانند به وحدت مسلمانان خدشه‌ای وارد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *